sâmbătă, 25 aprilie 2015

Cum sa ceri de la Dumnezeu ca sa primesti, fara sa-ti ia ceva in schimb!


"Unui bogat i-a rodit din belsug tarina. Si el cugeta in sine, zicand: Ce voi face, ca n-am unde sa adun roadele mele? Si a zis: Aceasta voi face: Voi strica jitnitele mele si mai mari le voi zidi si voi strange acolo tot graul si bunatatile mele; Si voi zice sufletului meu: Suflete, ai multe bunatati stranse pentru multi ani; odihneste-te, mananca, bea, veseleste-te. Iar Dumnezeu i-a zis: Nebune! In aceasta noapte voi cere de la tine sufletul tau. Si cele ce ai pregatit ale cui vor fi? Asa se intampla cu cel ce-si aduna comori siesi si nu se imbogateste in Dumnezeu" (Luca 12, 16-21)
O parabola pe cat de simpla, pe atat de adevarata. Care dintre noi n-am vazut sau n-am auzit de asemenea oameni care aduna toata viata si care, intr-o zi, pe neasteptate, trec dincolo si toata osteneala de o viata, pusa deoparte, toata adunatura lor se dovedeste a fi fost, pentru ei, zadarnica.

Cine n-a avut prilejul sa fie in preajma unor oameni care au trecut dincolo, si sa vada cum, din momentul trecerii, altii umblau prin bunurile lor, fara teama si fara sfiala, ca prin niste bunuri fara stapan, iar cel care trecuse nu mai putea acum sa le zica nimic. Nu mai putea nici sa se mire de atata lipsa de respect si de randuiala, nici sa protesteze, nici sa mai pretinda ca acele bunuri erau ale lui, desi unele erau lucruri strict personale.


Tot Biblia spune in parabole, ca Dumnezeu " le daduse ce le cerea inima, "dar pe loc le-a si luat altceva, la care ei tineau cel mai mult.

Asa ca daca faci planuri de viitor tot din Biblie am extras cum trebuie cerut:
 " voi ziceti, ma voi duce in cutare loc si voi strange bogatii, in loc sa spuneti, ma voi duce in cutare loc, daca va vrea Dumnezeu , in numele lui Iisus Hristos din Nazaret, sau ...ma voi duce sa cuceresc lumea, netinand cont de ceea ce a spus Dumnezeu: Fara mine nu puteti face NIMIC

Asta este ideea, pe cat se poate de simpla si de pe placul lui Dumnezeu : daca va vrea El, voi face, voi trai cat va vrea EL, etc, cu mentiunea ca toate trebuie facute in numele lui Iisus, mai ales cand vrei sa scoti demoni din cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu