sâmbătă, 4 mai 2013

Povestea sufletului pereche !



VINO AICI - ZOIA ALECU - YouTube


( Actiunea se petrece pe o planeta din alta dimensiune cu multe miliarde de ani in urma)


Rememorarea unei intamplari petrecute cu miliarde de ani in urma pe o planeta cu un nume greu de pronuntat.

 " Dragi frati conducatori ai planetei. Ne-am intrunit azi aici la cererea unui frate al nostru. El a ajuns la acel grad de dezvoltare in care poate alege ce va face mai departe. Ca orice locuitor al planetei are dreptul la doua optiuni. El a renuntat la cea de-a doua optiune si solicita dreptul de a parasi aceasta dimensiune si de a se incarna pe Pamant.

 In sala se aude un murmur de uimire.

 - Asa este, am cerut dreptul de incarnare pe pamant.

- Asta inseamna ca oricat de gresita ar fi hotararea, noi trebuie sa o acceptam, spun cei din consiliu.

O alta fiinta se ridica si vorbeste:  - trebuie sa tinem cont de dorinta fratelui. Vreau totusi sa ii spun ca isi poate schimba optiunea. Cred ca este de datoria noastra sa ii spunem ce il asteapta si il mai intrebam odata. 

- Ceea ce ai ales inseamna un nou inceput. Tot ceea ce stii, toate acumularile tale, toate evolutia ta spirituala iti vor fi sterse din memorie. Ele vor ramane inmagazinate in Akasha si vei avea acces la ele cand iti vei fi incheiat ciclul incarnarilor succesive.  De asemenea legatura ta constienta cu Forta Creatoare va fi blocata. Nu vei mai avea posibilitatea cercetarii cronicii Akasha si deci toate actiunile tale vor fi la risc, dar iti vor fi contabilizate ca si karma. Desi ai ajuns la un grad de maturitate spirituala noi consideram ca nu esti pregatit. Suntem constienti de faptul ca Forta Creatoare a hotarat ca toti cei care reusesc sa treaca prin tavalugul experientei numita pamant si sa-si depaseasca conditia de OM, prin insusirea vibratiilor specifice tuturor polaritatilor negative si pozitive au sansa de a deveni co-Creatori, insa a incepe o noua experienta reprezinta un risc inutil, pe care nu stim de ce vrei sa ti-l asumi. 



 Ma ridic in picioare. Simt cum o mare iubire imi inunda sufletul. Imi vine sa pling.

- Dragii mei frati. Am asistat cu vederea interioara la crearea acestei planete. Am simtit cata iubire si speranta s-a pus in ea. Vreau sa fiu acolo de acum de cand s-a creat  si pana cand va face saltul. Stiu ca misiunea care mi-am ales-o este deosebit de grea. Stiu ca exista riscul sa nu pot iesi din valtoarea karmei, insa vreau sa experimentez aceasta iubire. Vreau sa o ajut, sa invat alaturi de ea, sa mor si sa ma nasc, sa gresesc, sa fac bine, sa sufar si sa ma bucur, vreau sa traiesc acolo spre a-mi desavarsi cunoastrea. Simt cu toata fiinta mea ca aceasta imi este menirea.

- Bine, dar vei fi singur. Indiferent de ce vei face nu iti vei gasi perechea. Vei fi singur intr-o mare de vibratii necunoscute. 

- Inteleg si imi asum acest risc. Cer consiliului sa ia act de hotararea mea, este definitiva. 

In sala se asterne linistea. Consiliul iese. Dupa cateva clipe se intoarce aproband cererea.

- Vei fi sters din cronica planetei noastre si vei ramane doar in cronica Akasha. Vei putea parasi planeta la prima activare a portalului.



- Cer dreptul sa vorbesc aud din sala. Sunt membra in consiliu si cer dreptul de a pleca alaturi de EL... 

Un val de uimire strabate sala. 

- Acest lucru inseamna o retrogadare cu buna stiinta! spune cineva din prezidiu.  Nimeni niciodata nu a mai facut asa ceva. Sa ceri dizolvarea propriei constiinte superioare.

- Renunt la dreptul meu de coordonator, renunt la toate onorurile acordate si cer dreptul de a accesa portalul alaturi de fratele meu. Fac legamant de insotire in fata voastra si a Creatorului si imi asum toate riscurile. Absolv acest consiliu de pacatul de a-mi da acordul, caci prin accesare Constiintei Superioare am dreptul de a alege singura.



Lacrimile ma napadesc. Vad cum de fapt prin acest legamant, doua entitati, doua suflete pereche si-au jurat in fata Creatorului, iubire vesnica.



Ma trezesc stand alaturi de EA, in nisipul violet racoros. O tin de mana, uitandu-ma la marea cu reflexe argintii, care reflecta cei doi sori si imi aud sufletul vibrand la unison cu fiinta lui, a Creatorului. Un val de iubire imi inunda sufletul. Stiu ca plec pe planeta suferintei, pe frumoasa planeta albastra, loc de ispasire si elevare, scoala cea mai dura din Univers.

 Din zare se aude sunetul de activare a portalului. Ne ridicam si plecam intr-acolo. Ajungem pe o platforma imensa unde recunosc semnul MerKalla ( o rozeta formata dintr-o multitudine de cercuri concentrice, care la randul lor formeaza flori cu petale multicolore)  Pasesc pe ea, tinandu-ne de mana. In jur sunt zeci de fiinte. Le simt tristetea.

O lumina orbitoare imi stapunge trupul. O scap din mana.. pe perechea mea. 

- Am sa te caut in vesnicie, mai apuc sa ii strig. 



Dupa miliarde de ani de evolutie pe Pamant cand m-am apropiat de intelepciune, am primit raspunsul la intrebarea -  de ce s-a jertfit pentru mine?

- Stii, - vine raspunsul - unele fiinte cred in iubire. De altfel iubirea este sentimentul care a stat la baza creatiei . El se gaseste prezent in toate Lumile si in toate Universurile. A iubi inseamna a rezona perfect cu insasi Creatorul.

- Bine, dar de ce a facut-o?

- Din iubire. Una din Legile Creatiei spune ca fiecare fiinta din Univers are o pereche. O singura pereche.  Intr-o incarnare o gasesti, in alta o cauti, dar evolutia completa are loc atunci cand sufletele pereche se intalnesc intr-o viata, traiesc, evolueaza si se inalta impreuna. Ele trebuie sa se sustina reciproc, caci femeia si barbatul creeaza un tot unitar.

 - Ce este de fapt iubirea? intreb eu mai mult retoric.

- Aceasta iubire de care vorbim acum este un sentiment aparte, divin. Este armonie, pace, ingaduinta, rabdare, intelepciune, este ca atunci cand simti ca de atata iubire o sa-ti explodeze inima, este muzica cosmica, sunetul vesniciei. 



Morala povestirii: aceasta se vrea povestea unui personaj enigmatic, care a intrat in vietile noastre si ne-a  adus o raza de speranta, de lumina. El ne face sa intelegem ca dincolo de fiinta muritoare , se ascunde ceva mult mai amplu si mai profund, un ceva ce nu poate fi inteles cu mintea si nici cu sufletul. Pentru multi El nici nu exista, s-ar putea sa nu-l intalniti niciodata, poate nici nu vreti sa il cunoasteti, insa El este aici pentru noi, a venit pentru noi. El s-a nascut om, insa a luptat sa-si depaseasca propria umanitate, s-a nascut muritor, dar a devenit etern. Acum este mai presus de moarte, deoarece a inteles-o si a gasit calea de a o supune. El este pastratorul cheilor alchimiei, a transmutatiilor, a pietrei filozofale. Are puterea de a transcede spatiul si timpul, de a urnii muntii din loc, este aici si pretutindeni, este maret si totusi atat de modest. Numele lui este Crist...

 Voua cititorilor va doresc sa-l intalniti pe propriul vostru Crist..., sau macar sa-l constientizati pe Cristul din inima voastra si astfel sa deveniti mai buni, mai ingaduitori, sa intelegeti ca viata are multe fatete si ca noi am trait multe dintre acestea. 



Cei doi, (cuplul primodrial) au venit pe pamant pentru a manifesta iubirea absoluta in toate formele ei, iar Magul din Carpati ne dezvaluie cum putem reusi acest lucru si noi. 



Fie ca voi sa gasiti si sa scoateti la lumina piatra filozofala care sta ascunsa in sufletele voastre!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu