miercuri, 19 noiembrie 2014

Ce semnificatie are curcubeul !


Facand abstractie de legile FIZICII:

  Astazi am vazut un superb curcubeu dublu, semn ca Dumnezeu nu ne-a uitat si isi tine promisiunile facute.
 La randul nostru trebuie sa ni le tinem pe ale noastre! 
Cu Dumnezeu nu este de glumit.


Legământul lui Dumnezeu cu Noe!
  • 8 Dumnezeu a mai vorbit lui Noe şi fiilor lui care erau cu el şi a zis:

  • 9 „Iată, Eu fac un legământ cu voi şi cu sămânţa voastră care va veni după voi;
  • Gen 6.18; Isa 54.9;
  • 10 cu toate vieţuitoarele care sunt cu voi, atât păsările, cât şi vitele şi toate fiarele de pe pământ care sunt cu voi; cu toate cele care au ieşit din corabie şi cu orice alte dobitoace de pe pământ.
  • Ps 115.9;
  • 11 Fac un legământ cu voi că nicio făptură nu va mai fi nimicită de apele potopului şi nu va mai veni potop ca să pustiască pământul.”
  • Isa 54.9;
  • 12 Şi Dumnezeu a zis: „Iată semnul legământului pe care-l fac între Mine şi voi şi între toate vieţuitoarele care sunt cu voi, pentru toate neamurile de oameni în veci:
  • Gen 17.11;
  • 13 curcubeul Meu, pe care l-am aşezat în nor, el va sluji ca semn al legământului dintre Mine şi pământ.
  • Ex 28.12;
  • 14 Când voi strânge nori deasupra pământului, curcubeul se va arăta în nor;

  • 15 şi Eu Îmi voi aduce aminte de legământul dintre Mine şi voi şi dintre toate vieţuitoarele de orice trup; şi apele nu se vor mai face un potop, ca să nimicească orice făptură.
  • Lev 26.42-45; Ezec 16.60;
  • 16 Curcubeul va fi în nor; şi Eu Mă voi uita la el ca să-Mi aduc aminte de legământul cel veşnic dintre Dumnezeu şi toate vieţuitoarele de orice trup de pe pământ.”
  • Gen 17.13-19;
  • 17 Şi Dumnezeu a zis lui Noe: „Acesta este semnul legământului pe care l-am făcut între Mine şi orice făptură de pe pământ.”


    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu