luni, 2 februarie 2015

Cum se raspunde la atacurile mesagerilor diavolului !

 Astazi am vazut 2 mesageri. Unul de la Dumnezeu, pentru ca imediat a aparut si mesagerul celui rau amenintand. Pentru mine a fost un semn ca intradevar suntem supravegheati atent de diavol, care nu vrea sa ne inaltam spiritual cu adevarat. De acesta sa nu va fie frica. Frica este de la diavol. Sa va fie frica doar de Dumnezeu care va poate lasa in voia celui rau.

Cum se raspunde la atacurile mesagerilor diavolului: 

- in primul rand sa nu va fie frica de cel ce poate sa va ia viata ci de cel ce va poate lua sufletul, puteti sa-i spuneti chiar asa;

-sau sa-i dati raspunsuri in psalmi daca ii stiti si atunci acesta va fugi;

-avem exemplul lui Isus cum s-a comportat cand a fost ispitit de 3 ori;

-important este sa invatam sa-i recunoastem si in principiu sa discernem binele de rau;

- sa ne rugam pentru persoanele care slujesc celui rau, pana cand Dumnezeu ne da un raspuns in privinta lor;

- daca venea in alta zi poate nu faceam legatura, dar s-a intamplat asa pentru ca trebuie sa invatam sa vedem absolut tot din jur;

-am spus la inceputul anului care va fi caracteristica anului 2015 - vom vedea adevarata fata a celor ce ne inconjoara, este un an sub semnul lui Dumnezeu dar si al diavolului.

-cine are ochi de vazut sa-i foloseasca ca sa VADA cu ei.( Ochii mei sunt ochii lui Dumnezeu si eu vad perfect cu ei. Multumesc Doamne pentru vederea perfecta ce mi-ai dat-o.)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu