sâmbătă, 13 iunie 2015

Ce semnificatie are curcubeul !

Facand abstractie de legile FIZICII:

Ultima data am vazut un curcubeu in 19.11.2014.  Astazi 13.06.2015 sambata si ziua  Sfantului ANTON, in jurul orei 19 (ora cand se termina sabatul), am vazut altul,  semn ca Dumnezeu nu ne-a uitat, stie tot ce se intampla si ce ne framanta, ne ingrijoreaza. L-am vazut inainte de inceperea unei emisiuni la RTV despre fenomene extreme, semn ca Dumnezeu nu ne-a uitat si isi tine promisiunile facute. TOTUL VA FI BINE, O sa vina si ploaia binefacatoare in zonele in care este necesara, daca vor exista oameni care isi vor aduce aminte de EL ( Când voi strânge nori deasupra pământului, curcubeul se va arăta în nor;şi Eu Îmi voi aduce aminte de legământul dintre Mine şi voi şi dintre toate vieţuitoarele de orice trup; şi apele nu se vor mai face un potop, ca să nimicească orice făptură.
 La randul nostru trebuie sa ni le tinem pe ale noastre!, adu-ti aminte de ziua de odihna
Cu Dumnezeu nu este de glumit.In masura in care ne aducem  aminte isi aduce aminte si el de noi. Este suficient se pare ca doar cateva persoane sa-si aduca aminte , ca el raspunde in marea sa iubire!


Poate ca de aceea suntem unii dintre noi aici, ramasita, pentru a ADUCE AMINTE lucruri uitate.
Sfantul Anton iubea foarte mult natura, păsările, florile, animalele si sa nu uitam ca lui i s-a arata Iisus in chip de prunc pe care a avut cinstea de a-l tine in brate, de aceea este reprezentat in toate icoanele si statuetele astfel. El duce rugaciunea noastra mai departe pentru natura si pentru oameni.Poate sa fie prapad si pustiire in jurul tau dar la tine sa fie calm si pace daca il ai pe Dumnezeu cu tine.

Legământul lui Dumnezeu cu Noe!
  • 8 Dumnezeu a mai vorbit lui Noe şi fiilor lui care erau cu el şi a zis:

  • 9 „Iată, Eu fac un legământ cu voi şi cu sămânţa voastră care va veni după voi;
  • Gen 6.18; Isa 54.9;
  • 10 cu toate vieţuitoarele care sunt cu voi, atât păsările, cât şi vitele şi toate fiarele de pe pământ care sunt cu voi; cu toate cele care au ieşit din corabie şi cu orice alte dobitoace de pe pământ.
  • Ps 115.9;
  • 11 Fac un legământ cu voi că nicio făptură nu va mai fi nimicită de apele potopului şi nu va mai veni potop ca să pustiască pământul.”
  • Isa 54.9;
  • 12 Şi Dumnezeu a zis: „Iată semnul legământului pe care-l fac între Mine şi voi şi între toate vieţuitoarele care sunt cu voi, pentru toate neamurile de oameni în veci:
  • Gen 17.11;
  • 13 curcubeul Meu, pe care l-am aşezat în nor, el va sluji ca semn al legământului dintre Mine şi pământ.
  • Ex 28.12;
  • 14 Când voi strânge nori deasupra pământului, curcubeul se va arăta în nor;

  • 15 şi Eu Îmi voi aduce aminte de legământul dintre Mine şi voi şi dintre toate vieţuitoarele de orice trup; şi apele nu se vor mai face un potop, ca să nimicească orice făptură.
  • Lev 26.42-45; Ezec 16.60;
  • 16 Curcubeul va fi în nor; şi Eu Mă voi uita la el ca să-Mi aduc aminte de legământul cel veşnic dintre Dumnezeu şi toate vieţuitoarele de orice trup de pe pământ.”
  • Gen 17.13-19;
  • 17 Şi Dumnezeu a zis lui Noe: „Acesta este semnul legământului pe care l-am făcut între Mine şi orice făptură de pe pământ.”


    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze
    • Imagini pentru curcubeul poze


  1. clock-mecca_3014458k





    clock-bigben_3014525k

    clock-mumb_3014311k







  2.  clock-prague_3014312k

     clock-bern_3014382k

     clock-indo_3014384k

    clock-KL_3014387k (1)

     clock-israel_3014386k

    clock-beirut_3014381k

    clock-mecca_3014458k

    clock-metz_3014310k 

     clock-munich_3014506k

    clock-kremlin_3014507k

    clock-HK_3014456k

    clock-berlin_3014454k clock-diera_3014455k

     clock-philly_3014505k

     clock-san-fran_3014504k

      VREI SA STI CARE ESTE LEGATURA DINTRE CEAS SI CURCUBEU?  - ARC PESTE TIMP!

    fotografii curcubeu pe Comunitate Foto


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu