sâmbătă, 21 noiembrie 2015

De ce sunt dispretuiti preotii !

 1. Pentru ca au calcat legamantul lui Levi
 2. Pentru ca se uita la fata oamenilor cand slujesc ( in functie de cine este acea persoana -cu alte cuvinte o judeca dupa gura lumii)
 3. Dispretuiesc sau pretuiesc masa Domnului in functie de cel ce o aduce ( chiar daca stiu ca este  necurata, adusa din furtisaguri, familii adultere -mai jos in cap.2 vedem ca este dispretuit barbatul care isi paraseste femeia din tinerete pentru alta sau altele)
4. Fac slujba in bataie de joc, zicand "ce sa ne mai ostenim, ca este de dispretuit "o masa care nu le convine.

Aceste lucruri sunt extrase din Biblie si care chiar pun pe fuga credinciosii din biserici. Se intampla cum spune chiar Dumnezeu :
De aceea, şi Eu vă voi face* să fiţi dispreţuiţi şi înjosiţi înaintea întregului popor, pentru că n-aţi păzit căile Mele, ci căutaţi la faţa oamenilor când tălmăciţi Legea.

  • 8 Dar voi v-aţi abătut din cale, aţi făcut din Lege un prilej de cădere pentru mulţi* şi aţi călcat** legământul lui Levi, zice Domnul oştirilor.

  • 9 De aceea, şi Eu vă voi face* să fiţi dispreţuiţi şi înjosiţi înaintea întregului popor, pentru că n-aţi păzit căile Mele, ci căutaţi la faţa oamenilor când tălmăciţi Legea. 

 
  • MALEAHI

  • 1 Prorocia, Cuvântul Domnului, către Israel, prin Maleahi:

  • 2 „V-am* iubit, zice Domnul! Şi voi ziceţi: ‘Cu ce ne-ai iubit?’ Nu este Esau frate cu Iacov? zice Domnul; totuşi am iubit pe Iacov**

  • 3 şi am urât pe Esau, i-am prefăcut munţii* într-o pustietate şi moştenirea lui am dat-o şacalilor din pustie.

  • 4 Iar dacă ar zice Edomul: ‘Suntem nimiciţi, dar vom ridica iarăşi dărâmăturile!’ aşa vorbeşte Domnul oştirilor: Să zidească ei, căci Eu voi surpa, şi se vor numi: ‘Ţara răutăţii’, şi ‘Poporul pe care S-a mâniat Domnul pentru totdeauna’!
  • 5 Veţi vedea cu ochii voştri lucrul acesta şi veţi zice: ‘Mare* este Domnul dincolo de hotarele lui Israel!’

  • 6 Un fiu cinsteşte* pe tatăl său şi o slugă, pe stăpânul său. Dacă sunt Tată**, unde este cinstea care Mi se cuvine? Dacă sunt Stăpân, unde este teama de Mine? zice Domnul oştirilor către voi, preoţilor, care nesocotiţi Numele Meu şi care ziceţi: ‘Cu ce am nesocotit noi Numele Tău?’

  • 7 Prin faptul că aduceţi pe altarul Meu bucate* necurate! Şi dacă ziceţi: ‘Cu ce Te-am spurcat?’ Prin faptul că aţi zis: ‘Masa Domnului este de** dispreţuit!’

  • 8 Când aduceţi* ca jertfă o vită oarbă, nu este rău lucrul acesta? Când aduceţi una şchioapă sau beteagă, nu este rău lucrul acesta oare? Ia adu-o dregătorului tău! Te va primi el bine pentru ea, va ţine el seama** de ea? zice Domnul oştirilor.

  • 9 ‘Şi acum, vă rog, rugaţi-vă lui Dumnezeu să aibă milă de noi!’ Vă va primi El cu bunăvoinţă când mâinile voastre fac* astfel de lucruri? zice Domnul oştirilor.

  • 10 Cine din voi va închide porţile ca să n-aprindeţi* degeaba focul pe altarul Meu? N-am nicio plăcere de voi, zice Domnul oştirilor, şi darurile de mâncare** din mâna voastră nu-Mi sunt plăcute!

  • 11 Căci de la răsăritul* soarelui până la asfinţit, Numele Meu este mare** între neamuri şi pretutindeni se arde tămâie†† în cinstea Numelui Meu şi se aduc daruri de mâncare curate, căci mare*† este Numele Meu între neamuri, zice Domnul oştirilor.

  • 12 Dar voi îl pângăriţi prin faptul că ziceţi: ‘Masa Domnului* este spurcată şi ce aduce ea este o mâncare de dispreţuit!’

  • 13 Voi ziceţi: ‘Ce mai osteneală!’ şi o dispreţuiţi, zice Domnul oştirilor, şi aduceţi ce este furat, şchiop sau beteag – iată darurile de mâncare pe care le aduceţi! Pot Eu* să le primesc din mâinile voastre? zice Domnul.

  • 14 Nu! Blestemat* să fie înşelătorul care are în turma lui o vită de parte bărbătească, şi totuşi juruieşte şi jertfeşte Domnului o vită beteagă! Căci Eu sunt** un Împărat mare, zice Domnul oştirilor, şi Numele Meu este înfricoşat printre neamuri.



  • 1 Acum, către voi se îndreaptă porunca aceasta, preoţilor!

  • 2 Dacă* nu veţi asculta, dacă nu vă veţi pune inima ca să daţi slavă Numelui Meu, zice Domnul oştirilor, voi arunca în voi blestemul şi voi blestema binecuvântările voastre; da, le-am şi blestemat, pentru că n-aveţi pe inimă porunca Mea.

  • 3 Iată, vă voi nimici sămânţa şi vă voi arunca balega în faţă, balega vitelor pe care le jertfiţi, şi veţi fi luaţi* împreună cu ele.

  • 4 Veţi şti atunci că Eu v-am dat porunca aceasta, pentru ca legământul Meu cu Levi să rămână în picioare, zice Domnul oştirilor.

  • 5 Legământul* Meu cu el era un legământ de viaţă şi de pace. I l-am dat ca să se teamă** de Mine, şi el s-a temut de Mine, a tremurat de Numele Meu.

  • 6 Legea* adevărului era în gura lui şi nu s-a găsit nimic nelegiuit pe buzele lui; a umblat cu Mine în pace şi în neprihănire şi pe mulţi** i-a abătut de la rău.

  • 7 Căci buzele* preotului trebuie să păzească ştiinţa şi din gura lui se aşteaptă învăţătură, pentru că el** este un sol al Domnului oştirilor.

  • 8 Dar voi v-aţi abătut din cale, aţi făcut din Lege un prilej de cădere pentru mulţi* şi aţi călcat** legământul lui Levi, zice Domnul oştirilor.

  • 9 De aceea, şi Eu vă voi face* să fiţi dispreţuiţi şi înjosiţi înaintea întregului popor, pentru că n-aţi păzit căile Mele, ci căutaţi la faţa oamenilor când tălmăciţi Legea. 
 Tinand cont ca suntem in anul 2015, referitor la ce a spus Mantuitorul in privinta Templului sau mai avem de asteptat.  In 3 zile il daram si in 3 zile il construiesc la loc. O zi in ochii domnului inseamna 1000 de ani , deci suntem in faza de daramare a ceea ce este stricat si urmeaza reconstructia care va fi terminata abia prin anul 6000 d.c.



Am preluat de pe site-ul Manastirii Prislop

“Adesea Hristos vine şi bate la poarta ta. Tu-L faci să se aşeze în anticamera sufletului tău şi, absorbit de ocupaţiile tale, uiţi de Dumnezeiescul vizitator. El aşteaptă ca tu să trândăveşti, aşteaptă… şi apoi, dacă tu întârzii prea mult, El se ridică şi pleacă...”

Buna dimineata prieteni dragi !
21 noiembrie 2015

Sarbatoarea zilei
(†) Intrarea in Biserica a Maicii Domnului
Zi de post
Dezlegare la peste

Vremea in Prislop (Hunedoara)
Innorat
Acum aprox.
10° C
La noapte

Minim 8° C
Maxim 14° C
Vant 3 m/s SSE
Umiditate 64%
Vizibilitate Vizibilitate 11 km

Rasarit 7:35
Apus 16:52

Luna : 21 din 28
Ultimul patrar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu